Deklaracja Dostępności
Przedszkole Miejskie nr 12 w Łodzi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://pm12lodz.bip.wikom.pl
- Data publikacji strony internetowej: 06 grudnia 2011.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 04 lutego 2020.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Niektóre pliki nie są dostępne cyfrowo (skany)
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji: 11 marca 2020.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 29 marca 2024.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia raport z przeprowadzonej samooceny.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Karolina Wawok Marciniak
- e-mail - kontakt@pm12.elodz.edu.pl,
- telefon - 42 633 26 52.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Karolina Wawok-Marciniak — Dyrektor Przedszkola Miejskiego nr 12
w Łodzi, - adres: ul. Daniłowskiego 2, 94-208 Łódź,
- e-mail: kontakt@pm12.elodz.edu.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych
Dostępność architektoniczna
Budynek przedszkola znajduje się w Łodzi przy ul. Daniłowskiego 2
Jest ogrodzony, wejście główne od ulicy Daniłowskiego zamykane furtką. Wjazd samochodów zabezpieczony zamykaną bramą.
Wejście do budynku po schodach, zabezpieczone blokadą w drzwiach .Możliwość wejścia po skorzystaniu z dzwonka. Drzwi nie są otwierane automatycznie. Wejście nie jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo- brak podjazdu.
Brak pochylni, platform, informacji głosowych.
Brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Brak zakazu wstępu dla osób z psem asystującym
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.